Gergous Giveaway By Nurul Ezatee

Post by Adilla Shahirah | 5:20 am | 5 Nutella |

Sticky Post

Assalammualaikum.
Blog saya mula ditubuhkan pada November 2011. follower pun sikit je. Blog saya jugak tak la seawesome blog Faqihah husni, Fatin Hazwani, Nabila Medan dan lain-lain. dalam blog saya jugak ada tutorial/freebies untuk membantu semua newbie :D bagi saya blog saya gergous. itu cuma bagi saya. tapi orang lain? saya tak tahu la. saya suka blog yang simple dan tak banyak widget. suka blogging sejak May 2011. dulu blog lama kena hack dah. sedihh. Harap-harap dapat menang Giveaway yang awesome ni. Jom ramai-ramai join :D
Tentang Blog Ezatee pulak. Blog Ezatee memang cantik, awesome & gergous. warna blog pink. I like it. yeah. Tak banyak widget and cepat loading. kalau boleh nak je buat GA dengan dia. haha. 
Syarat-syarat :
- Follow blog Ezatee.
- Warganergara Malaysia.
- Mesti lelaki/perempuan.
- Mempunyai Blog.

Cara-cara :
- Buat post dan tajuknya " Gergous Giveaway By Nurul Ezatee ".
- Letakkan banner tu dan backlink ke entry ni di blog Ezatee.
- Buat entry yang menarik.
- Komen tentang blog Ezatee.
- Publish entry anda dan letak link korang dekat ruangan komen entry ni di blog Ezatee.

Pemilihan :
- Berdasarkan random.org
- Berdasarkan entry yang menarik
- Berdasarkan komen yang diberikan

Letak banner di bawah ni di sidebar blog korang.


Update
- Senarai Peserta - 

Tarikh tamat : *Akan diupdate

Terima kasih baca entry ni. Jangan lupa datang lagi ke sini!

5 comments:

Unknown said...

wahh mcm besz je ,,huhu good luck yeah

Nadia Nabila said...

sy join !!

http://iekuchinadea.blogspot.com/2012/11/segmen-upkan-follower-pada-cuti-sekolah.html

Ƞurul Ƨyafiqah said...

good luck eh ? from same segmen, jom komen2.. :D

http://nurull-syafiyqa.blogspot.com/2012/11/gergous-giveaway-by-nurul-ezatee.html

~ Aten Story ~ said...

anda di tag http://atienstory0809.blogspot.com/2012/12/segmen-review-blog-by-raarocherr.html

Anonymous said...

dari segmen yg sama!
done hit you!

http://izzahunprivatediary.blogspot.com/2012/12/gergous-giveaway-by-nurul-ezatee.html