Tempahan dibuka.

Post by Adilla Shahirah | 5:46 am | 1 Nutella |

Assalammualaikum. k, UPSR dah lepas so Eyra nak buat something yang boleh tolong korang.



Header :



:- Harga header transparent saya cas RM5. Gambar doodle saya pilih sendiri.
:- Harga header transparent saya akan cas atas RM5 sekirangnya awak awak mintak saya tambahkan apa yang awak nak dan saya juga akan mintak bayaran lebih jika awak nak saya siap pasang.

Details :

Sila hantar detail di facebook saya. click this link :- Adilla.
For full edited blog :
Url blog :-
Emel blog :-
Pasword blog :-
Number telefon (jika ada) :-
Warna blog (tema) :-
Header nak tulis apa :-
Tambahan (jika ada) :-


For header transparent only :
Width blog awak :-
Tema header awak :-
Tambahan (jika ada) :-
Emel & pasword (kalau nak saya pasangkan) :-


Terima kasih baca entry ni. Jangan lupa datang lagi ke sini!

1 comments:

~ Aten Story ~ said...

url blog : atienstory0809.blogspot.com

emel blog : Fatinfaiqah22@yahoo.com
psword blog : mcg kt no aten nanti aten bg psword k..

no tel : 0109091278

wrna tema : biru muda

header : atien story..bawah dye tulis url blog..